Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, April 18, 2017

Kerana Kamu Cuma Satu - NAIF


Kau yang paling setia, kau yang teristimewa
Kau yang aku cinta, cuma engkau saja
Dari semua pria aku yang juara
Dari semua wanita kau yang paling sejiwa

Denganmu semua air mata menjadi tawa suara ria
Akankah kau selalu ada menemani dalam suka duka
Denganmu aku bahagia, denganmu semua ceria
Janganlah kau berpaling dariku karena kamu cuma satu untukku

Kau satu-satunya dan tak ada dua
Apalagi tiga, cuma engkau saja

Denganmu semua air mata menjadi tawa suara ria
Akankah kau selalu ada menemani dalam suka duka
Denganmu aku bahagia, denganmu semua ceria
Janganlah kau berpaling dariku karena kamu cuma satu untukku

Kau satu-satunya dan tak ada dua
Apalagi tiga, cuma engkau saja
Dari semua pria aku yang juara aku yang juara
Dari semua wanita kau yang paling sejiwa

Denganmu semua air mata menjadi tawa suara ria
Akankah kau selalu ada menemani dalam suka duka
Denganmu aku bahagia, denganmu semua ceria
Janganlah kau berpaling dariku karena kamu cuma satu untukku
Untukku, untukku, untukku, untukku

Thursday, March 23, 2017

SaBaH Part II

sepanjang kursus kat sini.. hari2 ko makan lauk masak black pepper..
ikan dia gemok3..
malam ke-2 geng2 keja kat polis ajak kuar jenjalan.. 
i follow jerk la.. dah orang ajak kan..

malam tu kitaowang p makan seafood.. ya ampun...
fresh2.. murah2..sedap pon sedap.. servis tip top..
tak perlu nak tunggu lama.. makanan dah siap..

 udang butter

 sotong goreng tepung

ikan kerapu 3 rasa

 sayur ape ntah.. sedap gak nie..

sayur kailan

adehhh... lapar plak tgk makanan nie.. hik4x...
ade lagi tapi x snap.. 5 orang makan baru 140.00 ko..
nie kalau kat melaka mau beratus kena nie..

berbaloi2.. nanti nak poe lagi la makan kat sini

SaBaH Part 1

morning.. hi uolls...
lama tak bersiaran kan.. bersemak samuk dah rasanyer.. hik3..

first time aku p sabah sensorang.. xde kawan..mati kutu wehhh...
bukan saje suka2 p sana.. ade kursus kat INTAN Sabah...
dah lama aku mohon tak pernah dapat.. tahun nie plak diterima.. alhamdulillah..

kalau dah kata sensorang ko nak poe mana.. ngan x kenal owang lagi kan..
nak ke INTAN tu boleh tahan le.. kematu montot.. sebab jalan jammed..
amik teksi ko sensorang tu dia berpuluh2 hinggit ko kena charge.. no choice..
tapi INTAN nie memang kedalam.. kalau xde kenderaan memang merepot la ko kat dalam tu..

aku amik kursus kreativiti d tempat kerja.. seronok la kursus nie.. 
dapat plak geng2 yang sporting..


nie la kumpulan 5 star.. 
nampak tak kecomelan aku kt situ.. hik4x...

Monday, February 6, 2017

kek marble


nie la hasil projek tengah2 malam tadi..
santek plak belang-belang nyer..
yg benau nyer hand mixer aku dah rosak
memosak la aku memukul guna tangan... 
sampai kuar muscle ko.. hahahaha
lengoh ketiak mak nak...

bila teringin nak makan mmg terus p dapur wat.. 
kebetulan bahan2 plak ade..
ape g.. kung tang..kung tang.. la kat dapur tengah2 malam...

nasib baik la kenit dah tido.. tak kuih kemana kenit kemana..
mak tak pandai lew wat kek2 nie.. takat nak makan boleh lew..
gebus gebas gak la.. hehehehe..
kena mintak hb mixer baru nie.. 
baru semangat nak wat kek kan...

:: Mengharap Setia ::

hai uolls...
ritu masa ngah dok lipat baju terdengar lagu nie kat tv.. sedap gak..
teringat plak kat seseorang.. jeng3x.. krik3x..
cite tu biar aku dan dia jek yg tau.. korang dok dendiam.. kikiki...
nah.. layan lirik lagu nie..

Oh cinta apa kabar kau di sana
Rindukah kau padaku disini
Sekian lama terpisah
Hati gundah merana
Bila masa bersua
Tidak kau rasa rinduku membara


Hatiku pun tersiksa rindumu  
Apa daya diriku merana
Ku yang jauh disini  
Mengenangmu kekasih
Berharap kan kembali 
 Sungguh hatiku pun rindu
 manjamu

Bayangan kasih menjelma  
Menyapa kenangan kita  
Di relung hati ku cinta
 Mengharap slalu engkau setia

Andainya dapat kau rasa
Hatiku menjerit rindu
Tak mungkin kau tinggal aku
Sepi sendiri tanpamu kasih


Aku kan terus menanti
Sampai kau kembali
Cintaku pasti merindu
Hadirmu ku rindu

Thursday, January 12, 2017

kUiH KerIa


hi uolls...

skang nie kan sibuk org cakap pasal keria..
sanggup dtg dr jauh semata-mata kuih berhantu nie...
ape yang istimewa nyer keria tu??
nak tau kena lah rasa.. heheheee

yang nie bkn keria antarabangsa yea.. jauh panggang dari api
kikikiki... yang nie mak wat sendiri
tak pernah wat pon b4 this.. try n error jerk nie..
nasib menjadik.. tapi kurang gula.. kalau gula banyak baru la cantik salutan dia tu..
xpe yang penting berani mencuba.. betul tak?

wat sendiri lagi puas hati.. tak payah nak beratur panjang
x payah nak berpanas.. dah tu kena tunggu lama plak
smpai turn kuih plak abis.. adehhh.. kan ke buang masa kat situ..

aku wat guna keledek oren.. manis.. empuk.. tak berakar..
makan panas2.. perghhh.. tak pandang org sebelah.. 
tau3 jerk dah abis.. kikikiki...

Monday, January 9, 2017

MeNanTi JanJi - OST Biar Ku Jadi Penunggu

 
 
Telah lama ku rasa sebegini
Meniti masa silih berganti
Ku harapkan engkau datang kepadaku
Walau sekadar mimpi

Ku cuba untuk mengejar kamu
Makin ku genggam ia terlerai
Sedari diri kian menjauh
Jauh terpisah dari diri kamu

Biar hatiku menanti
Biar ku terus menunggu
Di dalam kegelapan hariku
Tanpa cinta kamu
Biar jiwa terus mati
Menanti janji kamu
Biar aku jadi penunggu

Ku cuba untuk mengejar kamu
Makin ku genggam ia terlerai
Sedari diri kian menjauh
Jauh terpisah dari diri kamu

Biar hatiku menanti
Biar ku terus menunggu
Di dalam kegelapan hariku
Tanpa cinta kamu
Biar jiwa terus mati
Menanti janji kamu
Biar aku jadi penunggu

Biar hatiku menanti
Biar ku terus menunggu
Di dalam kegelapan hariku
Tanpa cinta kamu
Biar jiwa terus mati
Menanti janji kamu
Biar aku jadi penunggu

Biar hatiku menanti
Biar ku terus menunggu
Di dalam kegelapan hariku
Tanpa cinta kamu
Biar jiwa terus mati
Menanti janji kamu
Biar aku jadi penunggu
Biar aku jadi penunggu