Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Friday, May 14, 2010

luahan rasa ( ",)( ",)

dah lama rasanyer aku tak buka blog nie... sebab nyer komputer aku tak ler buka.. dh kena block... leceh toll... kedekut tol IT *** nie... sumer nyer dia nak block.. dah ler mintak komputer baru sampai skang pon tak pat g..
dah lame aku tak bawa alif g jejalan... sian kat anak aku.. yea lah dah hubby aku keja jer tak de cuti-cuti.. sabtu n ahad pun kena keja... kuar pagi balik malam.. sian hubby aku... kurus dah.. aku jugak yang tak kurus-kurus g.. huhuhuhuhu
tak sabar nyer nak tunggu pas raya... alif akan dok sama ngan aku.. tak de lah weekend baru jumper dia... alif pun dah besar... bukan men aktif lagi.. tapi kuat menggigit anak aku sorang nie.. dah pandai merajuk plak tu...
bile pikir2 balik rasanyer cam tak caya jer aku nie dah ada anak... masa berlalu begitu pantas.. rasenyer baru sebulan aku bis belajar.. (walaupun dah bis 5 thn dah).. rasa baru seminggu aku kahwin.. (walaupun dah 3 thn kahwin).. dan rasanyer baru semalam aku bersalin.. (dah setahun sebulan pun alif).... banyak tol kenangan indah yang tercipta.. ada suka... ada duka... semuanyer rencah kehidupan di dunia ini...

0 comments:

Post a Comment