Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Friday, February 24, 2012

SibuK deNgan 5S

hai...

Jumaat lepas kami semua sibuk mengemas bilik mesyuarat.. dah cantik dah skang.... tunggu bunga jerk tak sampai2 lagi... bilik mesyuarat di pilih sebagai zon matahari...

macam nie.. cantik kan.. blk mesyuarat tu kan sunyi dan suram.. bila ade bunga matahari nie nampak lah ceria skit.. tapi ade lagi yang perlu di tambah... kalau nak tau aku ngan cc dipilih untuk jadi pegawai yang bertanggungjawab..sape-sape yang wat sepah akan ku jerit kan kat telinga dia.. bia dia rasa...

Bhg. Khidmat Pengurusan pilih zon bunga ros... tapi tak mula lagi.. bilik aku jerk dah wat.. bersemangat tu.. sementara datuk tak de leh ler aku wat skit2 kat tempat aku nie.. kalau ade keja tak de makne nyer aku nak wat..

hari nie plak nak wat kat surau, pantry dan toilet.. zon epal yea.. tetiba jerk zon nie pilih buah.. huhhuuu.. tapi epal pon cantik gak.. nak mengecat, nak menyusun, nak tagging, nak buang ape yang tak perlu.. banyak tu.. tapi ape yang penting kerjasama... betul tak...

pada kawan-kawan semua gud luck yea..

0 comments:

Post a Comment