Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, December 24, 2013

Program Ekspresikan Dirimu...

program ujung tahun... di A Famosa Waterworld Resort.. hari sabtu lepas.. kali nie aku bawa keta sebab hb aku keja.. aku bkn tau sangat jalan ke sana.. tunggu yang len kat paya rumput.. tu pon salah masuk gak... gara-gara follow keta dah ikin.. padan ngan muka kitaorang.. terpaksa pusing balik.. nasib baik tak jauh g..

sampai2.. dah ramai dah.. pas En. Zab sampai.. masa untuk register dan bagi tiket.. ape2 pon kita makan dulu.. lapau kau.. pas makan start la aktiviti sukan neka.. aku tak pat men.. sebab masa tu uruskan untuk cabutan hadiah..

jom tengok gambar2 diowang nie..

nie masa baru sampai kat tempat nak tele match..

nie baling2 belon berisi air..

yang nie  men bawa air lam botol..

tarik jangan tak tarik..

pas abis sukaneka acara tukar2 hadiah plak... yang best aku dapat RM50 tunai daripa ahmad.. dan hadiah aku bos yang dapat.. nasib la bos.. hehehee... kol 12.30 baru abis bagi hadiah.. ape lagi.. makan lah.. lapau lagi.. tapi makanan kat sini x bape sedap.. dah kenyang baru p mandi...

aku dan ana naik benda nie.. best giler ko.. rasa cam terbang ke bawah.. b4 kitaorang naik ade budak yang terbalik kuar dari pelampung tu.. aku tanya budak tu.. selamat ke dik naik benda nie.. dia kata ok kak.. kalau orang berat jerk senang terbalik.. takot ko...

tapi yang paling mencabar minda adalah naik big ice cream.. menjerit sepenuh hati.. aku, pae, ana ngan bos.. suara bos lebih kuat dari kitaorang.. kikikikiki.. memang terbaik..

korang berani naik benda nie... perghh.. boleh hilang suara dibuatnyer.. aper2 pon kitaowg enjoy.. bos pon sporting giler..

0 comments:

Post a Comment