Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, April 29, 2014

Diet Oh Diet - First Day


hello...
la nie ramai sangat yang sibut nak diet Atkins.. bila aku google.. rata2 yang wat kebanyakkan nyer dah slim.. berat turun bkn men banyak g... tapi hati kena kental.. ohhhh tidak.... Berjaya kah aku.. huhuhuuu


diet nie kan tak boleh makan nasi.. kena makan makanan yang rendah karbohidrat.. satu hari tak boleh lebih daripada 20g karbohidrat.. boleh ker??? tak bernyanyi2 ker perut aku nie.. kena sahut cabaran nie.. hb aku pon tak lama lagi nak lik.. buat kejutan untuk dia pon bagus gak nie..

tinggi tol angan2 kan.. minggu aku nie pose.. tak abis ganti lagi ko.. so boleh lah start minggu nie.. tak de la pk pasal makan kan.. chaiyok3x..

semalam berbuka aku cuma makan nie jerk...


sumber from google.. aku nak wat cam nie tak de lah kan..

sekor ikan talapia goreng .. no kicap no sos..

sayur kacang buncis nie aku goreng a.k.a sup sayur.. tambah isi ayam  skit..

air masak.. cukup ker tak aku minum 8 gelas.. huhuhu..

makan macam nie jerk pon kenyang weh.. percubaan yang baik.. teruskan usaha.. (^_^)~

0 comments:

Post a Comment