Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Wednesday, July 16, 2014

Arabian Night ^_^

hai uolls..

lama tak update kan.. x de mood.. hahaha

hokey.. nie baru ade mood nak celoteh.. oppss... nie cite lama.. dah basi dah pon..

RP 4 wat dinner dengan tema arab.. giler ko nak pk nak pakai baju aper.. last2 aku beli jubbah jerk.. senang kan.. shawl pon beli gak.. kopak aku.. huhuhu...

dinner nie wat kat hotel avillion legacy.. masa2 sampai tu aku plak yang terkejut.. betul ke tempat nie.. ramai yang berjubah dan berserban.. macam ade program keagamaan plak aku tengok... untuk pastikan tempat yang betul aku saje tanya staf hotel tu.. dia kata betul dik.. nie lah tempat nyer.. anjat boboi...

masa register dapat la kupon tuk cabutan nombor bertuah.. siap dengan nombor tuk pertandingan pakaian tercantik.. siap kena  catwalk lagi ko.. giler lah.. mane nak sorok muka nie.. korang nak tau aku kai aper.. jeng2x..

^
^
^
^
^
hah.. cantik tak.. hik2x...

yang paling kelakar tu bos sendiri tak kenal sape aku.. masa dia ngah berucap dia sempat tanya " sape yang pakai tutup muka tu" aku senyum jerk.. bila aku tunjuk peace.. baru dia tau.. hahahaa

tak sia2 aku kai macam nie.. aku menang pakaian tercantik.. hik2.. tq pada juri yang memilih.. hahaha



posing ngan pengarah n penguasa RP4



sebelum makan.. kita posing dulu..