Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, March 12, 2015

DONAT GEMOKS

sejak dua menjak nie suka sangat buat donat.. sebab nyer.. donat gemoks dan gebus... aku jenis tak pandai sukat2.. main agak2 jerk.. kalu ikot betul2 sukatan dan resepi mesti donat aku tak jadi.. nape erk!! macam dah terror jerk wat men campak2 jerk.. hik3x..

anak aku lah.. sikit2 nak donat.. kdg2 tu dah 2 mggu dia mintak baru aku wat.. sebab ikut tahap kerajinan aku lah kan.. dengan berbadan dua nie.. lagi lah malas berganda2..

tapi x buat kang, kesian plak kat budak2 nie..
layan akan ajerk lah..

aduan tepung yang 3x kali naik nie.. dah macam bola dah..

tarang... siap.. gemok2 kan.. makan satu kenyang..