Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Friday, January 8, 2016

SuPer MoM

ello...
tajuk tak tahan kan..
sejak2 dah pindah nie jadual harian aku dah berubah dan bertambah..

orang pompuan boleh wat banyak keja dalam satu masa..
orang lelaki kalau wat satu keja ngadap menda tu jek.. betul x..
seronok memang seronok bila dah duduk umah sendiri.. tp penat sikit lah.. tambah2 lagi sebagai ibu yang bekerjaya macam aku nie.. cewahhh.. ngade jek kan.. hahahaa

mau tak.. setiap hari kol 4 pagi aku dah bangun masak.. siap wat bekal lagi anak aku.. rasa puas  hati bila bekalkan anak makanan setiap hari.. kat kantin kita x tau ape yang diowang jual.. kol 6.30 dah kuar umah anto yang kecik kat umah akak aku.. besau lam keta la jawab nye anak aku nie..

pas tu anto anak yang sulong pi sekolah.. sebab tu aku amik WP2.. sebab nyer aku kena amik dia balik sekolah agama kol 6.15.. kalau masuk WP3 memang x sempat la jawab nyer.. sharp kol 5 dah kena kuar opis.. lambat skit jalan jammed.. kena amik anak sebelum kol 6 sebab akak aku nak amik anak dia balik sek gak.. anak aku ngan anak dia x sama sekolah.. kalau satu sekolah senang skit.. sekali jalan jerk..

sampai umah dah kol 6.20.. bukan nyer balik2 boleh duduk rehat2 sambil tengok tv yea.. kena uruskan anak2 dulu.. 3 hero.. macam2 perangai.. lepas magrib baru lew berperang kat dapur.. sambil masak basuh baju + basuh pinggan + kemas umah + jaga anak.. jgn x caya kadang2 boleh lagi sempat jengah tgk tv.. hebat kan.. 

biasa aku tido lambat.. kena siapkan baju sekolah + baju keja + baju anak2 siap2.. so, esok pagi xde lah nak kelam kabut.. kadang2 tu kol 1 pagi dok mengemop lantai.. dah tu je masa yang ade.. sape kata wanita x hebat.. kalau bukan isteri2 yang wat keja tu sume sape nak wat.. 

0 comments:

Post a Comment