Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, April 18, 2022

FINAL YEAR PROJECT (FYP) 2

FYP 2 aku kali nie betul2x mencabar.. mana tak nye.. bila SV ko suruh tukau IV. bila IV tukar automatik kat  chapter 2 n 3 pon ko kena tukau.. tak ke sakit hati ko.. masa buat pembetulan FYP 1 ko tanya x reply lansung. Bila nak start FYP 2 plak kena tukau bagai... pening mak nak...

Kali nie semua aku buat sendiri. SV lansung tak semak.. aku email n wasup dia bluethick kan ajer... aku pasrah jek.. dah la examiner aku strict gile... SPSS pon belajau tengok Youtube jerk... sedih hidup.. orang len SV siap bantu lagi.. 

Masa VIVA kecut2 perut dah aku.. kebetulan masa seminar tu examiner aku tak de.. so aku dgr orang len nye presentation jek la.. orang dah selesai aku kena tunggu lagi 3 hari.. aku nye turn 31 hb Jan kol 2.30 ptg.. aku, syera n shaja dah kecot perut... sebab masa class dia pon kita dah tau dia nye strict camne...

masa hari kejadian, aku last skali.. masa ngah buka recording la masa tu laptop hang.. x kuar suara... alah3x.. nasib syera tlg sharekan screen..n nasib masa tu mood Dr ok. boleh gelak2.. boleh gosip2.. sempat lagi ko.. ngadu nasib.. hik3x...

bila dah lepas dia nye lega.. fuhhhhh... ringan kepala ko... masa result kuar benda first aku tgk ialah result YFP.. al-hamdulillah akhirnya aku dapat A.. terima kasih ya Allah... 

0 comments:

Post a Comment