Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, September 27, 2011

:: BesdDaY HubbY ::

(gambar nie dr mr google...hehehee)

24 Sept 2011 yang lepas besday hubby aku yang ke 26 tahun.. muda laki hubby aku nie..hepi besday sayang.. semoga sihat walafiat, dilimpahkan rezeki dan hubungan kita kekal bahagia selamanya.. konon nyer tepat kol 12 malam nak wat surprise lah kan... nak bagi hadiah...

tapi tak jadi.. kol 10 lebih aku tido kan alif.. ngan2 aku sekali tertido.. sedar2 dah kol 2 pagi.. tu dia.. hubby aku pon dah tido..tak sempat nak wat surprise.. ntah ape ape je kan.. walaupun hubby aku dah tido aku nak gak wish kat dia.. heheheee...dia senyum makne nyer dia suka lah kan..

sok pagi nyer baru bagi hadiah.. hadiah yang dia memang nak.. ape lagi kalu bukan beg duit ngan tali pinggang.. beg duit yang lama dah 4 tahun dah.. dah nak koyak.. time tu juga dia terus tukar beg duit.. dapat yang baru yang lama di lupakan.. heheheee...

nak celebrate kat ne erk.. kek pon tak beli lagi.. hubby aku bukan nyer suka sangat kek nie.. oh ya.. aku tau dia suka makan aper.. tak pe malam nie kita ke sana yea sayang....

0 comments:

Post a Comment