Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, September 29, 2011

haTi ku Tak TenTeram (-_-)~

nape aku leh lupa nie... semalam hubby aku tak jadi pegi terjun sebab cuaca tak ok.. hari nie pagi2 dia call bagi tau dah ade kat batu berendam.. ngah tunggu kapal terbang.. nak pegi terjun kat simpang renggam.. adoihaiii.. risau nyer hati ku bila dengar dia nak terjun.. dah lama hubby aku tak pegi terjun..

patut lah malam tadi dia kemas-kemas beg.. pagi tadi kol 4 pagi dah pergi keja..

"Ya Allah, Ya Tuhanku.. Engkau permudahkan lah urusan terjun payung suami ku.. Semoga suamiku selamat terjun dan selamat pulang ke rumah.. Amin.."

aku pernah tanya hubby aku..

aku : abg tak takut ker nak terjun?
hubby : mau tak takut.. sume orang pucat lesi..
aku : oh.. ingatkan tak takut.. heheeee..
hubby : terjun bukan tempat rendah.. tempat tinggi.. gayat.. abang tak nak jadi orang pertama yang terjun.. seram...
aku : naper?
hubby : ye lah.. orang paling depan skali.. pintu buka jerk dah nampak bawah.. dia orang men tolak jerk.. tak de soh kita terjun sendiri..
aku : sampai macam tu ker..
hubby : ye arr.. kalu nak soh terjun sendiri sampai bila pon tak terjun..
aku : owhhhh..

aku bukan aper..bila dengar nak terjun jerk aku dah mula pikir lain.. hah lah.. kan macam-macam yang kita dengar kan..payung tak boleh buka lah.. jatuh lam parit lah.. sangkut atas pokok lah.. jatuh atas rumah orang pon ade.. banyak risiko nyer.. harap-harap sume nyer berjalan dengan lancar dan dijauhkan dari kejadian yang tidak di ingini...

0 comments:

Post a Comment