Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Friday, January 27, 2012

kEhiLaNgan IbU tErsaYang

lama betul tak update blog nie... lama bercuti la kata kan.. bukan bercuti pi jejalan tetapi bercuti kerana ibu ku telah meninggal dunia pada 16 Jan 2012 Jam 4.30 petang... rasa terkilan sangat sebab saat akhir tak de disamping nyer..

aku cuma dapat cakap dengan arwah pada pagi tu jerk.. masa nak pi keja.. dia tanya anak aku.. alif mane.. tak bangun lagi ker? aku cakap alif tido lagi.. baru kol bape mak..

masa adik aku tipon aku kat opis.. terus aku capai beg dan balik.. bawa keta jgn cakap lah.. pecut...alhamdulillah arwah selamat dikebumikan lepas maghrib..ramai yang datang.. tak muat dalam umah.. kat luar pon penuh...

skang nie rumah rasa sunyi.. sayu.. jerk.. kalu aku balig sg. udang.. lagi ler sunyi umah tu.. yang tinggal abah, as, ct ngan kongah.. kongah ngan ct keja.. abah gi surau.. as tinggal sorang...

2 comments:

nur-afiz said...

sabar byk2 yer yatt..... semoga aruah ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman.... al-fatihah... aminnn.....

amieda said...

banyakkan bersabar...kehilangan insan paling sempurna dlm hidup kte mmg buat kte hilang arah...tp percayalah akk dh lalui..akk fhm perasaan ko...mmg perkataan sabar kurang tepat tp tk de lain perkataan yg blh diberi utk ko harung hidup ni tnpe ibu...

Post a Comment