Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, January 30, 2012

MaSa UntUk JaLaN2..

jumaat lepas aku, hubby, alif, as dan ct pi jejalan.. dah lama rasa nyer tak melepak waktu malam... kami pegi lepak kat eye on.. saja ambik angin malam... anak aku suka ler bila dapat berjalan..

siap tapau bawak makanan lagi.. huhuhuuu.. padahal kat umah dah makan dah.. yang nie ringan2 jerk..

bukan men senyum lagi...

anak mak..

yang nie anak bapak..heheee

adik aku.. ct dan as.. tengok tu. makanan penuh satu beg..

dah puas lepak kat situ.. adik aku ajak pi fun fair dekat melaka raya.. meriah ko.. ramai orang... tapi kat sini mahal nyer... 1 token RM2.. standard lah tu.. tapi nak men buaian pon sampai 3 token.. mahal giler.. mainan yang len pon sama....

aku tak men ape pon.. adik aku tu jerk nak sangat men..

alif naik keta nie jerk..

sampai 2 kali tu naik.. yang len dia tak nak...

dah puas men.. ape lagi.. balik ler.. dah malam... adik aku sampai termuntah2 dalam keta.. tu ler nak sangat naik.. padan muka.. abis keta aku...

2 comments:

@lfidah @dim said...

saya sudah lama tak pi lepak2..asben bz memanjang..fun fiar!!itu tmpt kegemaran adriana...

yatt said...

mahal lah kat melaka raya...

Post a Comment