Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, September 25, 2012

tetiba Rasa Terharu..

hai...

skang nie aku kuar gi keja lambat.. biasa kol 6.45 aku dah gerak.. tapi skang kol 7.10 baru aku kuar... ikot serkam - bemban tak jammed..masa aku ngah siap2 nak gi keja alif bangun dari tido.. dia terus turun dari katil dan peluk kaki aku sambil hulur tangan nak bersalaman ngan aku... tersentuh hati aku.. mimpi ke ape anak aku nie...

aku cium dahi alif.. mama nak pi keja ek.. dia terus kuar bilik ngan memeluk bear busyuk nyer tu.. biasa kalu aku nak g keja aku cium dia tak bangun pun.. tak kol 10.00 pagi tak bangun.. nak kena kejut baru bangun.. siap pesan jgn lupa tutup pintu depan...

bila anak2 dah besar dan pandai cakap nie letih nak melayan.. banyak betul soalan.. kadang2 kita pon tak tau nak jawab aper.. biar anak banyak cakap dari dok diam tak nak bercakap..

0 comments:

Post a Comment