Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, October 9, 2012

- Giant Tanjung AGas -

ahad lepas adik aku ajak pergi giant kat tanjung agas, muar.. ampang jauh... jauh sangat lah tu... kata nyer nak makan kfc.. dah lama tak makan.. aik.. macam dia plak yang mengidam. aku on jerk.. lagi pon tak de pegi mana2... aku jalan muar tak pandai sangat.. biasa hubby aku yang bawa.. aku dok ajer.. nie dia tak der kena ler bawa gak..

kitaorang kuar lepas zohor.. pi amik bakal MIL adik aku sebab dia nak ikot skali.. nie first time aku sampai giant kat sana.. nak parking punyer susah.. dah tu ruang parking sempit.. ngam2 jerk masuk keta.. sume orang aku tengok parking ikut suka hati.. sampai aku pon terjebak sama.. huhuhu...

 nie adik aku as ngan mak dak amy

 my handsome boy.. sibuk nak tunjuk mainan

 mama pon nak posing jugak...

 apasal muka anak aku tu.. lapar yea..

 ini aku nyer.. yummy3x..

adik aku ct ngan bakal MIL

0 comments:

Post a Comment