Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Wednesday, May 22, 2013

3 Beranak Jumpa Doktor


Isnin lepas aku tak kerja.. amik cuti ganti coz ahad aku kena gi mesyuarat d JB.. kol 9.30 pagi kuar umah kol 9 malam sampai umah... letih badan ko.. mesyuarat nyer sekejap jerk.. tak pernah2 aku kena g mesyuarat ngan SUK .. kali nie kena pergi lak sebab PTD de kursus.. tp bukan aku sorang lah.. giler aku sorang... mau SUK halau aku.. tak pasal2 jerk.. dah lah dtg jauh2 pas tu kena halau..x ke sia2 jerk...

so insin tu aku amik lah cuti.. hahahahaa... isnin tu aku pose.. pose ganti.. 10 hari kau... kol 8 mlm aku ajak hubby aku g klinik... aku, alif n danial... sekali 3 orang masuk jumpa doktor.. batuk, selsema.. dah seminggu tak baik2.. kesian kat anak2 aku lah.. aku nie dah besau tak per lah.. leh tahan sakit..

masa nak amik ubat.. penuh tangan mak nak... ubat untuk 3 orang... aku nyer ubat jerk 4 jenis.. anak2 aku yang 2 orang tu lagi.. danial bila bagi makan ubat geli geleman dia nak telah.. hah lah budak kecik kan.. masa mula2 bagi dia keluarkan balik.. tak sedap.. la nie dah pandai dah..

0 comments:

Post a Comment