Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, May 16, 2013

BesdaY aLif

nie citer lama.. tapi baru nak update.. jgn marah yea.. ini blog saya punya.. so saya punya suka lah nak cerita.. hik3x...

27 April lepas adalah besday anak aku alif.. kejap jerk dah 4 tahun.. dah besar dah anak mummy...
aku order kek kat wife dak wan.. nie kek dia.. tarang....

 
cantik tak? hubby aku ler soh letak gambar boboboi... alif lak soh letak buah strawbery.. macam2 kan..... aku masak nasi ayam.. tak pernah ko masak nasi ayam... nasi nyer menjadi.. tapi ayam dia x bape jadi.. hahahaa.. tapi sedap... boleh diperbaiki...

 alif dah sedia nak tiup lilin...

sesi potong kek... anak aku yang tengah2 yea.. diapit oleh anak akak aku...

yang best nyer alif dapat hadiah... suka dia yer... abah nyer beli kan...

android tablet pc.. kaler purple ko... dia nak sgt kaler tu..

0 comments:

Post a Comment