Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, November 21, 2013

2nd time

hi uollss...

lama betul aku tak update blog nie.. dua bulan aku cuti.. blog aku pon bercuti gak.. wakakakaka... banyak benda nak share tapi sume dah lama.. mcm mana nie.. tapi aku peduli ape.. suka ati aku ler nak tulis aper.. hihihiiiii...

nak story pasal nape aku cuti lama??? aku mc dari 17 Sept hingga 10 Nov 2013.. hampir dua bulan.. lama kan.. kalu orang bersalin dah abis pantang dah... tapi aku bukan nyer maternity leave yerk.. aku mc sebab patah tangan...

sebab aper??? biar lah rahsia.. kikikiiii.. malang tak berbau.. kalau dah nak kena kat mane2 pon boleh...

cantik tak tangan saya.. nie adalah kali ke-2 tangan aku bersimen.. b4 this masa aku kat uitm.. tangan yang sama juga.. dulu retak.. kali nie patah.. 4 kali g jumpa pakar... 3 kali x-ray... 4 orang doktor 4 pendapat.. sume nyer cakap benda yang lain2.. bikin pening lor... sebulan jerk kai simen tu...


pas tu tukar yang macam nie plak... tapi 3 hari lepas tu aku buka.. tak tahan sakit.. gatal.. aku pi urut.. alhamdulillah... beransur baik..

walaupun doktor cakap tulang aku dah bercantum sepenuhnya.. tapi dok kat opis nie ngan sejuk giler rasa makan ke tulang.. terasa ngilu..


0 comments:

Post a Comment