Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Friday, November 22, 2013

kURsUs tRAnsfOrmAsi mInDA..

tARIKh : 12-14 noV 2013
tEmPAT : sAUjAnA AsahAn

Baru sehari aku naik keja daripada bercuti lama aku pi kursus nie plak.. memang best giler.. dapat plak satu group dengan kepala gile2.. memang meriah... aku group search.. Pheewwittt... cewah...

First day biasa ler.. ice breaking.. pas minum petang flying fox ngan abseling.. aku tak wat.. sebab tangan aku tak bape kuat.. baru nak baik ko.. kang x pasal2 sambung lagi 2 bulan mc. hihihiiiiiii.. malam nyer plak LDK.. tapi part nie memang best.. dah macam lawan pidato.. masing2 nak menang..

2nd day, pagi de jungle tracking.. siang tak mencabar sangat.. kalau malam lagi lah menguji kekuatan mental dan fizikal.. musim2 hujan nie ape lagi.. pacat banyak.. dan aku lah orang pertama yang kena gigit.. kuang asam nyer pacat... pempuan tak ramai.. sumer nyer penakut.. nmpak pacat sume dok menjerit.. masa naik bukit ade yang tergolek2 jatuh macam buah nangka.. bila nak turun bukit plak dah macam naik papan gelungsur.. habis kotor suar.. penat tapi best.. dah penat berjalan.. naik bukit turun bukit sampai kat air terjun.. aper lagi jom mandi... gggrrrr.. sejuk..

petang lak berkayak... mula2 takut nak masuk lam tasik tu.. kena wat water confidence dulu.. sekali turun 10 orang.. aku semangat nak cuba dulu.. tu dia.. 9 lelaki aku sorang pompuan.. dan aku paling kemetot sekali.. nasib baik sumer nyer berjalan lancar.. seronok giler dapat men rakit.. rasa tak nak turun..

malam nyer ade persembahan kumpulan.. group aku wat sketsa majlis berkhatan.. persembahan malam tu memang gempak.. sampai kuar air mata aku gelak.. kelakar abis.. dari start persembahan merisik, meminang, bersanding, cukur jambul dan last sekali berkhatan.. terbaik lah.. kalau masuk maharaja lawak confirm juara lah...

0 comments:

Post a Comment