Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, May 28, 2012

BarU baLik KurSus

aku baru balik dari kursus Perkhidmatan Pelanggan Berkualiti di IKWAS mgu lepas..  4 hari aku berkampung kat sana.. best giler ko kursus nie.. tak rugi.. rasa cam nak mohon lagi kursus nie.. 

dapat plak geng2 satu kumpulan aku yang otak giler2.. aku kumpulan itik..quek.quek.. memang kecoh... first day pendaftaran.. petang tu ada ice breaking.. memang pecah perut.. lain dari yang lain yea... 

esok nyer berlakon plak.. macam mane nak handle klien yang telefon opis.. mcm2 ragam.. hari2 berlakon.. tu yang tak boring tu.. dah tu masing2 lawak giler..

untuk komunikasi berkesan pon kena berlakon gak... berlakon mengikut situasi yang diberikan.. lain yang diplan lain yang jadi nyer.. macam super spontan plak.. ape2 pun memang layan.. mantap tu..

petang rabu kitaorang jadi penyiasat plak... wat mystery shopping kat jabatan lain.. aku dapat kat SOCSO.. memang very bad lah.. dah tu bila cakap siap usap janggut.. macam lelaki miang gitu.. ngeri jerk.. nasib pergi berdua.. 

satu bilik berdua.. dapat plak asrama baru.. memang standard hotel.. cantik ko.. serba lengkap.. bawa badan dan pakaian jerk.. budak bilik plak satu group ngan aku. lagi ler kecoh kan..

penceramah plak memang kasi 10 bintang lah.. super power.. saper2 yang tak pernah pergi mohon lah segera.. memang terbaik..


0 comments:

Post a Comment