Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Wednesday, May 30, 2012

mAkAn sAmpAi GeMuKS...

malam tadi memang makan banyak giler.. sampai ketat seluar... hahaha.. macam dah seminggu tak makan plak.. habis sumer aku belasah.....

bersemangat yea.. nak pergi makan nyer pasal.. comel tak ;p

aku gi satu keta..aku, hubby, alif, as, ct n amy... kitaorang pi makan kat mcD di Mahkota Parade... aku order spicy chicken mcdeluxe, hubby aku sangat lapar so order dua untuk dia.. Chicken foldover ngan burger mcChicken... hah.. amik ko... habis plak tu makan.. anak aku biasa ler makan chicken burger happy meal.. dapat lagi kereta.. warna putih... mulanya cashier tu bagi aku anak patung barbie.. aku yang mintak tukar keta.. anak aku kan lelaki..

jom layan gambar2 nie..

pasangan serasi.. jangan jeles yer..

orang dah abis makan baru anak aku nak makan.. leka bermain..

nie kereta yang anak aku dapat... 

yang nie adik aku ngan bf dia.. yg ni pon kuat mentekedarah gak.. huhuu

lepas makan mcD.. adik aku order pizza plak.. tapau jerk.. beli satu jerk pizza.. aku amik pizza chicken supreme.. pas tu kitaorang lepak kat eye on.. anak aku nyer fobia dia tak nak duduk kat batu2 tu.. sebabnyer miggu lepas pergi air ngah pasang.. terpercik air tu kat dia.. tu yang dia takut sampai sekarang..

makan lagi.. gemuks sudah..

0 comments:

Post a Comment