Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, June 4, 2012

LepaK di MBMB

sabtu lepas pergi lepak kat mbmb.. saja bawa anak aku jejalan.. nak makan kfc katanyer..kitaorang tapau jerk.. makan kat mbmb.. ramai orang.. penuh parking.. 2 kali pusing pon penuh.. last2 hubby aku parking jerk kat tepi jalan..

malam tu ade pertandingan industri.. ade pertandingan karaoke rupanyer.. ade 12 peserta.. best2 gak diaorang nie nyanyi.. mula nyer kosong jerk kat bawah khemah tu.. makin malam makin ramai orang.. penuh terus tempat duduk.. 

anak aku bukan men lagi.. dapat tengok air pancut.. bukan men suka lagi.. sampai basah baju ngan seluar dia.. dok main air..


bukan men suka lagi anak aku tu...

jgn tak tau.. habis bunga nie dia petik nyer..

kaki anak aku tu dah masuk lam air..

0 comments:

Post a Comment