Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, May 3, 2012

BeLanJa IkaN BaKar

aku dah janji ngan family aku.. bila dapat duit APC nak belanja diaorang pi makan ikan bakar... so ari tu duit dah masuk.. ape lagi kena lah tunaikan janji tu..balik dari kerja aku pon bagi lah tau kat dioarang nie.. nak pi makan ikan bakar malam nie.. tapi tak tau nak pi yang dekat mane.. adik aku cakap makan kat umbai.. nama kedai parameswara.. katanyer sedap..

Nie ler kedai nyer... hujung sekali..
ramai yang makan kat kedai nie.. aku tak pernah makan kat sini.. tak tau ler sedap ke tak.. jom ler kita order dulu yek...

Kupang sweet sour..


Udang sweet sour.. sume nak sweet sour kan..
Butter prawn.. sedap giler..
Sotong goreng tepung.. my faveritooo....
Ikan pari bakar berada.. kesukaan bapa ku..
ikan siakap bakar.. yang nie hubby aku suka.. sekor pon tak cukup tuk dia..
and the last one is ikan 3 rasa...
hah.. banyak tu.. ape lagi tunggu.. jemput ler makan.. hehehee

kawan2.. kami makan dulu yerk.. yummy2.. hik..hik..
sedap gak makanan kat sini. service pon cepat.. harga pon murah.. len kali boleh datang makan sini lagi.. bye..

0 comments:

Post a Comment