Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, December 24, 2012

Kejohanan Bola Sepak 9 Sebelah

 

semalam aku follow my hubby ke gadek.. ade perlawanan bola sepak 9 sebelah.. pepagi dah bangun.. kejut anak aku bukan men payah lagi nak bangun.. abang ngantuk lah mummy.. abang nak tido... itu lah ayat nyer.. sian tol... padahal dia yang bersemangat nak ikot...

geng hb aku pecah dua team.. hb aku team B kena lawan kat padang 2. start lawan kol 10.00 pagi.. tu pon matahari dah terpacak kat kepala.. tak de bumbung pat duduk dia.. hitam aku dibuatnyer. team hb aku giliran yang ke-4.. diaorag main 7-1-7 minit jerk.. main liga... tak boleh main lama.. jenuh nak tunggu habis.. 

pusingan pertama.. 0-0.. kena wat sepakan penalti.. nie yg tak best main.. ikut nasib.. penalti pon seri gak 3-1-1.. pas tu nak tentukan juara guna kaedah tintong plak.. senang cakap lambung duit.. ikut nasib.. marah geng MMU.. sampai penganjur cakap.. saya penganjur.. saya yang berhak tentukan permaian nie... hahhhh... amik ko... 

hb aku pat masuk suku akhir.. tu pon kena tunggu kol 1.45 petang... pi makan dulu... kat gadek nie susah nak cari kedai makan... kedai ade tapi sumenyer tutup.. sampai nak ke tampin cari kedai makan.. mujur ade.. tapi nasi campur abis sudah.. order goreng2.. nasib baik mee goreng dia sedap... 

kol 2.00 baru start balik.. hb aku giliran ke-2.. 0-0 jugak... penalti lagi.. bosan betul.. sepak2 nyer sepak last2.. team satu lagi menang... ape lagi.. bungkus lah... bagus jugak kalah.. tak de lah nak tuggu lama.. kalau menang dapat masuk separuh akhir.. 


0 comments:

Post a Comment