Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Wednesday, December 19, 2012

Mee Udang Special - Masjid Tanah

from : Mr. Google
semalam aku lik sungai udang.. malam kuar pi beli barang dapur.. kan gaji semalam... hb aku ajak pi masjid tanah.. nak pi al-ihsan.. nak cari stokin bola.. padahal siang tu dah pi beli kasut ngan stokin bola dah.. katanyer tak cukup... aku ikut jerk.. 

oleh kerana malas nak masak.. duduk berdua kan.. buat kotor dapur jerk.. baik beli.. senang.. dekat situ ade kedai makan.. so kitaorang pon pergi lah makan kat situ.. b4 this tak pernah masuk pon kedai tu.. menu kat situ cuma ade mee / kuey teow udang / daging, ketam segar goreng ngan udang goreng.. itu jerk.. yang goreng2 lain tak der... so aku dan hb pilih makan mee udang special...

service cepat.. tak de lah nak tunggu lama... perghhh... memang sedap ko... udang dia gemuks... fresh lagi tu.. kuah mee terasa manis udang segar tu... tak sia-sia makan kat sini... berselera makan.. sampai licin.. hik3x... harga pon boleh tahan.. tak de mahal sangat... sepinggan mee udang special RM8.00.. puas hati.. lain kali boleh datang lagi...

oleh kerana aku kuar tak bawa hp.. so tak dapat lah nak snap rupa mee udang tu... kalu korang nak rasa datang kat sini..

0 comments:

Post a Comment