Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Wednesday, June 1, 2011

bEsDaY aLiF (",)

dah lama tak update blog aku nie.. bukan pe.. bz memanjang.. hehee.. nie nak story pasal besday anak aku.. dah lapuk dah.. baru nak cite.. heheee.. 27 April 2011 ari tu genap usia anak aku 2 tahun.. rasa macam kejap jer... pada awal nyer plan nak g celebrate kat sagil.. tapi last minute tak jadi sebab anak aku plak demam.. so wat kat umah jerk..

masak pon simple2 jerk.. wat bihun / mee sup, goreng nuget, sardin roll, beli kopok2 n kacang.. kek pon ade owang sponser.. hehehee.. oleh kerana anak aku nie suka sangat teady bear so aku hadiahkan dia tabung bentuk teady bear.. bukan men dia suka lagi.. sampai nak tido pon nak peluk tabung..

jom layan gambar2 yang sempat aku snap nie...

dah besar anak mama nie.. encem..

nie kek tuk alif yang di taja oleh adik aku.. tq2..

amboi.. makan.. tak pandang orang dah..

tambah2.. jangan malu2 yea...

masing2 tengah kusyuk makan

abah nye plak yang lebih2...

nak lilin pon takut anak aku nie...

kasih anak kepada bapa...

0 comments:

Post a Comment