Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, June 30, 2011

Sukan JKMM Ke-VI di Sabah

tahun nie sukan wat kat sabah.. jauh nun di sana.. berkumpul di cheng kol 12.30 mlm.. awal g dah gerak.. padahal flight kol 9 pagi.. jenuh nak tunggu.. smpai tertido2 kat KLIA.. mane tak nyer... mengantuk giler..

cuaca kat sana mak ai... panas tak hengat.. rentung kulit aku dibuatnya.. mengelupas kulit.. tak best lansung pon dok sabah tu.. makan pon tk sedap.. ntah ape2 jerk menu dia.. LO pon tak pandai wat keja.. menyirap jerk aku tengok dia..

dok sna tak cukup makan.. lambat jerk makanan abis.. sepatutnya untuk pemain ko tapau lah.. nie tak.. tak simpan pon.. hampeh jerk.. nk kuar pon susah.. tak de kenderaan.. macam pelarian jerk..

ape2 pun tahniah wat kontinjen negeri melaka.. naib johan keseluruhan.. 2 emas, 2 perak dan 5 ganggsa.. alhamdulillah.. aku pon malas nak cite panjang.. jom layan gambar2 nie...



cuba teka sape nie?

tengah tunggu nak check in.. muka tak tdo.. poyo je...hehehee

nie lah ticket aku..

sesi perbincangan bersama ketua kontinjen..

sedang tunggu giliran untuk men bola tampar..

Y.B. Senator Datuk Sri Sharizat Abdul Jalil pon de..

perbarisan kontinjen.. melaka go green..

bowling wanita tempat ke-3..

karom double wanita.. kak ita ngan kak saras.. menang yea lawan sarawak.. tahniah..

aku ngan mia masa di dewan kuliah tuk pertandingan karom dan dart..

diner penutup sukan di sutera habour..

en. lan yang sedang berborak di telefon pon sempat aku snap gambo dia

sempat g posing ngan bos lama aku..

0 comments:

Post a Comment