Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, July 11, 2011

KepuLangaN huBby..

5 Julai 2011 genap 2 bulan my hubby pegi operasi di hutan belum.. hubby call bagi tau dia dah keluar dari hutan tu.. tapi tak balek melaka lagi.. masih di perak lagi.. hati sudah bunga2... tapi kena tunggu esok plak.. huhuhu

6 Julai 2011 hubby call bagi tau dah on the way balek melaka.. yabedabedu.. tak sabar nye nak jumpa.. 2 bulan tu.. penantian satu penyeksaan. heheee... aku kuar office kol 6 petang.. smpai2 kat kem hubby pon dah sampai..

tu dia.. gelap nyer.. ingatkan aku sorang je dah hitam.. hubby aku pon sama gak.. rambut panjang.. nasib baik jerk tak berjambang.. anto kawan dia lek kuarters dulu.. pas tu terus lek merlimau.. bapa nyer sudah rindu ngan anak kesayangan dia..

sampai-sampai anak aku ngah dok atas motor bapa dia.. tak sempat bapa dia kuar keta dia dah jerit kegembiraan. abah.. abah...terus nak ajak round naik motor.. tak menyempat2.. bapa dia pon dah rindu ngan motor dia tu..

tapi aku tak puas hati betul.. hubby aku kena gi KL plak.. nie suma BERSIH nyer pasal.. menyusahkan orang jerk..tak suka betul..

0 comments:

Post a Comment