Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, July 14, 2011

~ aRnaB ~

eeeee.... geram nyer tengok arnab nie.. montel.. telinga panjang plak tu.. seronok kan kalau dapat bela arnab nie... arnab nie pon haiwan yang dikategorikan manja.. macam kucing gak.. tapi kucing terlebih manjer.. heheeee...

dulu masa kecik2 pak sedara aku ade bela arnab.. tapi bukan cam nie.. kaler putih.. banyak.. selalu bagi arnab dia makan.. bagi makan daun.. ape ntah nama daun tu.. pokok tu ade bunga kaler purple.. memang arnab makan daun tu.. tak kan nak bagi makan dedak jerk.. mesti arnab tu boring kan..

aku suka tengok arnab tu makan.. comel jerk.. ngunyah guna gigi depan. hehehehhhe.. paling best bila petang2 kejar arnab tu soh balik masuk kandang.. pandai plak tu.. tak sia2 pak sedara aku bela dia.. tapi skang dah tak de lagi dah.. arnab tu dah kena sembelih.. diaorang kata daging arnab sedap.. betul ke? aku tak boleh nak terima.. kesian tengok arnab tu kena sembelih.. tak sampai ati nak makan daging dia..

aku ingat nanti nak beli sekor.. nak bela.. bagi anak aku men ngan arnab tu..

0 comments:

Post a Comment