Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, July 12, 2011

:: duRian ::


perghhh.. dapat makan durian cam nie.. kan best.. gemuk2.. confirm 2 biji tak cukup. heheheee... kalu korang nak tau aku nie hantu durian... kalu makan durian tak boleh sikit.. tak puas... kena sibijik makan sorang pon tak per.. nak2 kalau isi kuning n pahit.. sedap giler... tak suka yang manis2..

ari tu balik dari sabah.. ari2 makan durian.. ari2 ade owang bagi durian.. rezeki.. sedap giler... dah lama tak makan.. sekali makan sampai tak ingat dunia.. yang kesian nyer anak aku lah.. makan satu ulas jerk.. dia bukan minat sangat pon.. malam tu dia kena muntah2.. keluar suma durian yang dia makan...

la nie kalu kopek durian dia tengok jerk.. dia tak makan dah.. sebab aku cakap "alif tak boleh makan durian nanti muntah".. sekali betul dia tak nak makan dah.. kita bagi pon dia cakap balek.. "abg tak boleh makan durian.. nanti muntah".. bagus anak aku.. faham bahasa. heheheee

tapi bila makan banyak badan pon panas.. sendawa bau durian, kentot durian, buang air kecil pon bau durian.. dasyat kan.. heheee.. sape2 yang ade dusun durian tu.. jemput2 lah aku nie.. confirm aku abiskan durian dia.. heheeee


0 comments:

Post a Comment