Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, July 18, 2011

:: sian Kat Hubby aku ::

kesian kat hubby aku.. demam.. panas badan dia.. dah la ari tu kena ujan.. lek dari operasi tak de cuti.. keja..keja..keja.. sampai dah sakit2 dah.. hampeh nyer pengurusan dia nie.. nie nak wat complain nie.. leh masuk e-aduan tak?

keja tak kira masa.. dah tu tak boleh claim ot plak.. masa dengan keluarga pon tak de.. balek umah pon kejap jerk.. kadang-kadang nak makan pon tak sempat.. bertambah kurus hubby aku.. aku gak yang tak kurus-kurus..heheeeee

kalu kita sakit.. men sms jerk ngan bos.. kalu dia tak boleh.. kena pegi gak masuk kem.. kena pegi pejabat ambik borang pas tu kena pakai baju no.3 pegi hospital kem trendak.. kalu dapat mc pat lah rehat kalu tak kena lah keJa.. tak jaga kebajikan staf lansung.. patut lah hubby aku tak nak sambung lagi pas nie.. pengurusan diaorang tak ok..

hubby aku dah tak dok berek bujang pon kena tolak lagi rangsum.. dah 3 tahun dah dok kuarters.. dah wat kat unit gaji pon tak de wat aper2 pon.. lembab giler ambil action.. nak kena suap baru nak jalan.. mane intigriti mereka suma..

geram betoiii...

0 comments:

Post a Comment