Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, June 2, 2011

lePak2..

dah lame tak bawa alif jejalan.. sejak abah dia pegi operasi.. dok terperap kat umah jerk.. sian anak aku.. ahad lepas bawa alif g lepak kat persisiran pantai eye on.. aku, mak, alif n amy.. mak aku siap bawa bekal nasi lagi.. nak makan kat sana.. kol 5.30 aku gerak dari umah...

sampai2 jerk dah ramai orang kat situ.. angin tak de.. so tak de owang yang men layang-layang.. dok lepak n makan2 jerk... anak aku mang suka tengok air laut.. tapi anak aku nie kalu dah kata nak berjalan memang tak sabar2 nak pegi.. kita ngah sibuk siap2 dia dah tak sabar2 nak naik keta... aduhaiii... kalu bab berjalan nombor satu..macam mak dia. heheee

tapi yang sedap mata memandang nie.. orang depan mata aku.. wat projek selambe jerk.. tak malu betul.. ape nak jadi.. keta parking tepi buka pintu.. dia jadi hantu lam keta tu.. rasa nak bom jerk keta tu..

meh layan aksi anak aku nie.. lagi baguih...heheee


cepat lah mama.. alif nak jalan nie...

tengok tu.. anak aku pon pandai tengok..

merajuk sebab lambat..

mama.. ape tu..

sedap nyer.. mintak sikit

0 comments:

Post a Comment