Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, January 29, 2013

Burger Bakar

skang nie sibuk orang dok cerita burger bakar.. ari tu nak try lah makan.. orang kata kat klebang ade.. tapi tak jumpa lak kedai nyer... jumaat lepas pas gi uptown pi ronda2 kat bandar melaka... skali nampak lah ade orang jual burger bakar.. dah terlepas.. pi pusing balik.. 

kedai nie betul2 kat tepi corner.. depan Bank Rakyat, Jln. Hang Tuah, Melaka... ramai gak orang beratur... hubby aku pi turun tanya... dia dok bawa menu kat aku.. humang aiii... mahal betul burger nie... biar betul...

aku nak burger ayam.. hb nak daging.. tapaw jerk... sampai melekat bau burger tu kat baju hb aku... 

nie lah rupanyer burger bakar tu.. satu nie RM7.00 yea... rasa dia boleh lah... ayam tu guna ayam segar.. bukan macam daging burger yang biasa tu.. dia bakar ayam ngan cheese skali..

sampai umah burger tu dah sejuk... dah tak bapa best rasa dia.. muak.. burger biasa lagi sedap bagi aku...


0 comments:

Post a Comment