Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Wednesday, January 2, 2013

First Day Alif di TadiKa


ari nie first day alif gi sekolah... aku hantar ke tadika kemas kat taman merlimau baru.. dekat ngan umah... masa anto dia tadi muka sedih jerk.. aku tinggalkan dia.. tak tunggu pon.. sebab aku nak gi klinik.. check-up.. cikgu kata ade taklimat.. aku soh hubby aku jerk yang dengar... 

sedih jerk muka nyer...

tanya gak kat hb aku.. alif nangis tak.. dia kata tak.. alif dok diam jerk kat kerusi.. ok lah kalau dia tak nangis.. isau gak aku...bulan nie ngan bulan dua balik kol 12 t/h.. start bulan tiga baru lik 12.30 t/h...

anak mummy belajar pandai2 yea... dengar cakap cikgu.. mummy sentiasa mendoakan agar anak mummy sihat, rajin belajar, dengar kata dan menjadi anak yang berjaya di dunia dan akhirat...


5 comments:

teratai biru said...

be a good boy alif..smartnya dia pkai bj sekolah kak

Edy Fee said...

comel je...trigat zaman tadika dlu.rindu nak pkai baju tu balik.hehehe

yatt said...

Edy fee : muat ker nak pakai baju tu balik. hik3x...

nasha said...

salam..hi sis..duk kat merlimau ek,dekat la dgn umah abg sy..salam kenal coz sy pun isteri askar..;)

yatt said...

hai.. salam perkenalan..

Post a Comment