Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Friday, January 25, 2013

daH readY cume TunggU Masa...

semalam kuar pi barang baby lagi.. selagi tak bersalin ade jerk yang cukup kan... pi JJ baru bukan men ramai lagi orang.. sampai 3 kali pusing cari parking tak de.. last2.. hb aku parking jerk tepi jalan.. tak lama kat sana.. orang ramai sangat...

pi makan mcD kat MITC.. pon ramai gak.. ramai ngan student.. wat semak jerk.. nak study pi lah tempat len.. nie orang nak makan pon tak de tempat duduk... 

pas makan p mydin.. tu dia.. penuh jugak.. sampai kosong troli.. dasyat tol.. aku tak masuk pon kat sebelah dalam.. aku pi kat anakku.. ari tu aku tengok breast pump ade offer... so semalam aku pi beli..

nak jugak kaler pink.. hik3x.. RM55.00 jerk.. tu pon for member only yea.. aku pinjam ana nyer member card.. kalau tak harga nyer RM79.00...

baju comel2.. geram tengok... yang nie sume nak standby barang tuk bawa ke spital nanti..

hah sumer nyer dah siap.. barang baby n mummy.. dah simpan lam keta siap2.. senang..  tinggal tunggu masa jerk... sume nak pink yea.. jgn marah...

nak cari gamat healin perisa oren.. tapi kat nadira tak de jual.. kena cari kat farmasi kat merlimau jerk lah...

0 comments:

Post a Comment