Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, January 22, 2013

Majlis Pertunangan Adik Aku

dah lama aku tak update blog nie.. penuh ngan sarang labah2 dah aku rasa... mak bz nak.. tak de masa nak update.. lagi bape minggu jerk aku nak bersalin.. banyak kerja2 yang harus aku siapkan.. tak nak lah nanti menyusahkan orang yang tanggung kerja aku tu... 

nie aku nak cerita pasal majlis kenduri arwah mak aku n pertunangan adik aku... dah lama.. tapi baru nak citer... tapi ikot suka aku lah kan.. aku nyer blog.. orang lain tak payah nak sibuk kan..

aku tak amik port pon untuk bab memasak.. aku cuma tolong potong sayur jerk.. rajin kan.. hik3x... sejak2 perut dah memboyot nie.. tak kuasa mak nak buat tu sume nak.. ramai lagi yang ade.. aku cume tolong deco kan hantaran adik aku jerk... yang nie aku suka wat.. 

nie separuh daripada hantaran daripada adik aku.. cantik tak.. adik aku bagi 11 dulang hantaran..

nie ler adik den.. yang bongsu... tahniah... tak payah tunang lama2.. cukup duit leh nikah..

rombongan pihak lelaki sampai kol 2 lebih.. 7 dulang hantaran daripada pihak lelaki..

nie ler cincin merisik dan bertunang yang diberikan oleh pihak lelaki... bukan men hitam lagi inai tu...

0 comments:

Post a Comment