Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Friday, April 1, 2011

BEAR BARU UNTUK ALIF



Nie lah bear baru yang aku belikan untuk alif.. cantik tak.. harga nyer pon murah jerk.. RM27.00 henggit jerk.. aku beli yang nie sebab nak basuh bear lama dia.. dah bau macam n hapak dah.. mau tak masam.. suka sangat dia gigit hidung bear tu.. penuh ngan air liur.. tu yang dah berkepam jerk bau dia.. kalu kita kata busyuk dia lagi suka tonyoh kan bear tu kat hidung kita...


aku beli bear nie kat mitc.. kan ade jualan mega dari metrojaya kat situ.. macam-macam ade.. murah-murah.. meriah kau.. sape-sape yang tak pegi lagi baik p cepat.. sementara hangat di pasaran... orang jangan cite ler.. bersesak-sesak.. siap ade petugas rela lagi yang jaga...


tengok baju hitam tadi cam lawa.. tapi tak jadi beli... beli kan hubby aku stokin keja kaler hitam.. pagi tadi nak p keja aku tengok stokin dia dah berlubang.. sian laki aku... oleh kerana aku ni prihatin maka aku pon beli lah kan tuk dia.. 3 pasang Rm13.90 jerk.. minyak wangi pelbagai jenama.. wangi-wangi.. aku pilih lipstik kaler pink shine.. cantik.. Rm6.00 jerk.. tak caye? pegi lah sana tengok.. lambat habis.. kalau pegi ari sabtu n ahad.. confirm sesak nyer..


kat luar pon ade orang meniaga.. jual buah2an.. makanan goreng2 pon ade.. penuh aje kedai tu sume... mang laku lah sape yang meniaga kat situ.. tak sabar nak balik umah.. nak bagi alif bear tu.. mesti dia suka nyer...

1 comments:

@lfidah said...

wah...aliff da bebear baru..mcm kenal jea tmpt teddy bear tue bergambar...

Post a Comment