Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Wednesday, April 6, 2011

rindu kat umah...

semalan lepas main bola jaring.. aku balik ke sungai udang.. telah lama aku tak balik umah aku kat sana.. hampir 7 bulan.. ape dah jadi ngan umah tu pon aku tak tau.. hubby aku je lah sekali-sekala dok sana..sampai-sampai alangkah terkejut nya aku.. nama umah nie nampak len macam jerk.. nampak kosong...

tak caya aku... pintu tu dh cantik.. bersih.. x de habuk dah.. lantai pon berkilat.. tapi pasal ape rasa len ek.. ohhh.. rak kasut kat tepi pintu tu dah tak de.. meja kecik pon tak de.. mane pegi nya.. musykil aku..

aku pergi ke dapur.. bukak peti ais.. wah.. bagus. bersih.. tak de ape pon.. air coke, epal, kicap ngan telur jerk.. dah lama tak dok situ patut lah kosong pon..

tengok tu.. sampai dah penuh sebakul dok simpan lagi.. orang lelaki mang cam ni agak nyer. suka simpan sampah.. nasib baik tak de ulat.. aku mang pantang nampak ulat nie.. geli..

nampak luas je ruang tamu nie.. mane pegi sume barang2..

aku masuk bilik.. ya allah... ape dah jadi nie.. sume nye hubby aku sumbat kat lam bilik nie.. patut lah nampak luas semacam jerk kat depan tu.. aduhaiii.. malas nyer nak mengemas... nanti-nanti lah.. ade sape-sape yang nak tolong tak??? Plzzzzzzzzzzzz....

Oleh kerana aku tinggal sorang.. aku pon kemas lah sikit-sikit.. berhabuk.. umah tinggal kata kan.. penat tau... tu pon dah habis gi.. esok-esok wat lagi sikit...

hah!! sempat lagi posing setelah penat mengemas...

0 comments:

Post a Comment