Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, April 5, 2011

* US PIZZA *

semalam aku dapat pizza.. ade orang bagi.. sape? rahsia... hahahaaa... aku ingatkan pizza hut.. tapi bila buka plastik.. lain benor bungkusan dia.. tak pernah dengar pon.. ke aku yang tak ambik tau lansung pasal pizza nie.. heheee.. patut lah plastik dia pon len.. kaler kuning lagi.. pizza nie yang kecik.. ada 4 slice.. cukup ar untk aku sorang makan.. tamak kan.. heheee..

dia beli kan pizza kari ayam.. besau-besau ayam dia.. sedap giler... kenyang ko.. mane tak nyer.. makan sorang-sorang.. so tadi nie aku search la kat internet pasal us pizza nier... nak tau kat mane lokasi nyer.. sedih kan.. orang dah lama tau tapi aku baru tau.. kalu aku tak dapat pizza nie sampai mati pon aku tak tau ada us pizza. heheeee...

mmm... rupa-rupa nyer lokasi dia dekat bukit beruang jerk.. tak jauh pon ngan tempat kerja.. tapi nape aku x tau.. hahahaa...sory lah geng.. nak upload gambar tak boleh.. kalu korang nak tau macam mane rupanyer us pizza nie... pandai-pandai lah korang search kat internet.. huhuhuuuu

1 comments:

@lfidah said...

kak yatt...

adalah us pizza...kat bkt beruang...tgk link nie..
http://apen-idariana.blogspot.com/2010/06/us-pizza.html

Post a Comment