Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, October 17, 2011

KenDuri KaHwin

sabtu lepas aku ikut hubby pergi ke umah orang kenduri di felda kepis, bahau.. nie umah pengantin pompuan.. kawan hubby aku yang lelaki nyer... umah nyer wat bulan 11 tapi kami tak balik kedah bulan 11 nie.. so pegi umah pompuan jerk lah.. tak pernah sampai pon felda kepis nie.. lagi pon kawan hubby aku cuma bagi alamat jerk.. kami pon men terjah jerk...

ikut tampin.. nampak signboard ke bahau.. i pon follow lah.. heheheee.. dah sampai kepis tanya orang.. pak cik tu cakap jalan dopan lagi.. pas tu jumpa tandok kobau... masuk kiri situ ler felda kepis... jauh ke dalam gak..

kami sampai kol 12.00 tgh.. perut pon dah lapau.. ape lagi makan dulu ler.. dah line maxis susah nak dapat.. aku makan nasi beriani, ayam masam manis, sayur campur n kerabu mangga... memang sedap giler.. tak amek lauk daging.. takut kang diaorang masak lauk kobau.. den tak makan kobau...

tema pengantin silver + oren.. cantik.. siap tutup mulut lagi.. ala-ala arab dah.. zaman aku jerk tak de benda tu sume lagi...jeles yea..kalau naka masuk felda kena pastikan minyak dituang penuh kerana sepanjang jalan anda tak akan jumpa stesen minyak.. yang ade cuma ladang kelapa sawit, pokok2 saje di sepanjang jalan..


0 comments:

Post a Comment