Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Monday, October 31, 2011

LanGkaWi ParT III

hai.. semoga anda tak jemu yea dengan ceritera aku nie.. bilik aku mang mengadap laut.. buka jerk pintu dah nampak laut dah.. anak aku tiap kali bangun tido jerk dah ajak turun bawah main pasir ngan mandi laut... tak cayer.. jom layan...

mengira dulu yea sebelum membuat bangunan.. hehee

penuh perasaan anak aku menyiapkan rumah nyer.. sampai tertonggeng-tonggeng..

hah nie ler umah yang anak aku buat... cantik tak..

oleh kerana abah nyer turun lambat, maka dia mengajak alif untuk membina istana pasir yang laen plak..

dah boring men pasir kita men air laut plak yea..

mula2 takut.. pas tu seronok plak dia...

anak mama tengok aper tu?

kat sini ombak dia tak kuat.. air jernih.. sejuk.. sesuai lah untuk bawa budak2 mandi.. tapi kat sini ari2 cuti mata.. mat salih berjemur macam ikan kering.. tapi paling dasyat ade gak orang melayu yang pakai macam mat salih.. dah lah gemok.. dok tanyang sana sini.. sungguh memalukan..

0 comments:

Post a Comment