Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Thursday, October 20, 2011

tAK sAbAar NAk BerCuTi!!!

minggu depan aku cuti seminggu... so jangan cari aku masa tu yea.. orang nak bermadu kasih.. ahaks.. kalu nombor ofc naik aku wat tak dengar jerk tipon tu berbunyi. boleh..whatever lah.. hehehe...

semalam lepas jerk hubby aku kata jadi cuti mgu depan aku pon ape lagi dengan pantas nyer membooking resort kat langkawi.. kat mane lagi kalu bukan yang kat sini...

cantik tak .. malibest resort.. dengan pantas nyer jari-jemari aku menelefon operator TM untuk dapatkan no telefon nyer.. mula nyer ingat nak booking bilik yang biase-biase jerk.. tapi sume dah penuh.. adohaii.. belum start cuti sekolah lagi dah penuh.. yang tinggal cuma treetop nie je.. dalam hati berbunga-bunga sehh.. memang nak yang nie sebenarnya.. hahahaaa...

dah booking kena ler bayar deposit nyer dulu... pastu baru dapat reservation number.. resort dah dapat.. nak cari kereta sewa plak.. tapi mahal yang amat.. tak tau ler.. tengok ler cam ner nanti..

rasa cam lambat jerk nak tunggu esok.. kenapa? sebab esok hari last aku kerja.. bos pon dah sign borang cuti.. yahoooooo.....

0 comments:

Post a Comment