Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, October 4, 2011

:: PicNic ::

ahad lepas kami pergi berkelah di tanjung puteri.. anak aku ler.. hari2 bila balik dari keja dia cakap " mama..abang nak mandi laut".. so aku ajak ler hubby aku.. sian plak kat anak tu kan.. tak yah pagi jauh2.. pergi tempat yang dekat jerk.. kat sini pon ramai gak orang..

sampai2... kami cari port yang redup.. hubby aku siap pasang khemah lagi.. macam nak dok lame jerk kat situ..

pasang betul2 yea bang.. kang roboh plak khemah tu..

hah.. siap pon.. sempat gi posing

nie ler port kitaorang..

nape muka anak aku tu...

nie jerk yang sempat aku masak.. sambal telur + ayam goreng + sayur + kopok ikan

comot nyer.. anak sape ler nie.. hehee

dah sampai kat laut anak aku takut plak.. nak ajak main air pon tak nak.. dia dok men bola jerk ngan abah nyer.. len kali kita pi laut lagi yea alif..

0 comments:

Post a Comment