Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Friday, April 13, 2012

BiLa NaK BaiK niE!!!

dah semingu lebih aku batuk.. tak baik2.. lagi.. sakit giler... tido pon tak cukup.. kadang2 tu sampai terkencing2 di buat nyer.. rasa perit sangat.. macam ade benda tersekat kat tekak aku nie.. sejak batuk nie aku tak minum pon minuman sejuk dan bergas.. ubat dah makan... dah dua botol pon.. tak baik gak..

Mula2 aku makan ubat batuk nie.. lega sekejap jer.. pas tu batuk balik.. ubat dia cair tapi rasa berangin..
habis yang tu hubby aku beli yang nie lak.. tak berhasil gak..   


 
makin sakit lagi ader ler...  nak legakan sakit tekak nie aku makan lah gula2 nie.. tapi gula2 nie pon tak boleh dipercayai.. dalam iklan bukan men lagi.. makan terus lega.. satu pembohongan tu. huhuhuuuu

sabar jer lah.. tapi hari nie dah ok skit.. harap2 mgu nie boleh baik..

0 comments:

Post a Comment