Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Wednesday, April 4, 2012

FutSal InTerzoNe - ProsBoC

aku gerak ke Ipoh Kol 3.00 pagi.. kol 5 sampai dah.. tunggu geng2 dari melaka kat depan mcD.. mereka sampai ikut pi homestay plak.. kat umah taman.. dekat2 situ gak.. tido dulu lah.. tak kan pepagi buta nak pi men futsal kan...

diaorang men kat extreme park, tambun.. start kol 10 pagi.. ramai gak.. aku ngan alif jadi penonton jerk lah.. 

nie lah tempat nyer yea..gelanggang futsal ade 4 jerk.. tak besar mane pon.. rumput karpet pon tak cantik..
aku parking kat sini.. nasib ade kosong.. masa sampai tu dah penuh dah.....
sementara nak tunggu giliran.. tengok lah tu ape anak aku wat kat abah dia...
men liga.. penat tu.. dah la masing2 mengantuk tak cukup tido.. men pon macam aper jerk.
lawan ngan geng penang.. hebat budak penang nie men
masa ke dua.. masing2 dah tak larat.. huhuuu
ape yang anak aku tembak tu..
boring gak tunggu.. men liga kan lama.. dari kol 10 sampai kol 2 ptg baru abis.. sampai boring anak aku.. dah puas dok lam keta.. keluar dok men kat court badminton plak.. sampai anak aku cakap.. "mama abg lapar.. nak makan nasi".. sian kat anak aku.. sampai2 lapar tunggu abah dia abis main futsal..

abis futsal terus gerak balik melaka.. begenti kat tapah.. makan dulu.. lapau giler... dari tapah aku bawa sampai ke seremban.. sampai lenguh2 kaki nie.. dah tu kat nilai jalan jammed plak.. ade xcident.. nasib baik lah tak bape panjang jammed nyer.. masa tu lah rasa cam nak tukar jek keta nie.. masuk gear buang gear jek keja nyer..

0 comments:

Post a Comment