Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, April 3, 2012

Celebrate My BesdaY

hai.. lama tak update blog nie..  cuti seminggu so blog pon bercuti yea... nie nak citer pasal dua minggu lepas nyer citer.. huhuhuu.. dah basi kan.. aku peduli aper.. suka ati aku ler nak citer ke tak kan.. hahahaa..hubby aku dapat cuti.. so dia ajak aku balik kg dia ler kan.. dah lama tak balik.. siang tu kami pi kfc kat MP untuk celebrate besday aku.. kan hubby aku tak de masa besday aku ari tu..

nie lah kek yang aku beli kat secret recipe.. aku amik kek chocolate strawberry...
ngan yang nie.. chocolate indulgence..yummy3x...
favourite my hubby... kfc ler gamaknyer.. tak de pat len dah...
awat lah muka anak aku macam tu..
hah kan comel tu..
anak bapa yea.. baju nak sama...

2 comments:

@lfidah @dim said...

samalah dengan asben saya..nak makan kfc jea memanjang..tak dak tempat lain..kek tue sangat terliur dibuatnya...

mak ai,baju sama tak menahan..nanti boleh belikan ammar saya dengan papanya..:D

yatt said...

hehehe... jgn jeles yea.. nanti minta ngan papa amar yea soh beli.. huhuu

Post a Comment