Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Wednesday, April 4, 2012

Majlis aPc

alhamdulillah tahun nie aku dapat Anugerah Perkhidmatan Cemerlang KPWKM bagi tahun 2011. JKMN Melaka seramai 24 orang yang dapat... Majlis raptai 1 April 2012 jam 3.00 petang.. wat kat Hotel Renaissance, KL. Ntah aper2 jerk sesi raptai dia.. kalau tak datang pon tak per...

Majlis hari Isnin.. aku sampai lambat.. jalan jammed giler.. masuk jerk kat tol sg. besi dah berderet2 keta.. rupa2 nyer terowong smart TUTUP..dah lah hujan.. adoaiiiiii.. tension mak nak.. perut pon dah berbunyi.. sampai2 KSU ngah berucap.. huhuhu.. nasib baik lah meja aku belakang sekali.. so tak de la nak berjalan jauh2...

Menteri sampai lewat sebab dia tak sihat.. Ramai gak lah yang dapat APC.. 600 lebih.. dah lah nama aku salah kat skrin. tetiba jerk ade noor.. aper ar... nasib dalam buku nama aku betul... sijil plak dapat yang kosong.. ala2 gimik jerk.. yang betul2 akan diposkan kemudian.. satu pembaziran...

nie meja aku.. no kerusi aku 356..
folder sijil bukan men cantik lagi...
nie ler rupa sijil kosong.. wat syarat..
nie buku cenderahati.. semua senarai penerima APC
Nie lah nama aku lam buku tu...

0 comments:

Post a Comment