Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Wednesday, November 2, 2011

biLa KaWaN MeNjaDi MuSuH..


selalu dengar kawan jadi lawan.. tapi kali nie aku nak tulis kawan jadi musuh.. padahal maksud yang sama jerk. hehehee...aper perasaan korang kalau kawan yang baik tetiba menjadi musuh kita.. sakit jerk hati kan.. kalau nampak muka dia pon rasa nak lempang-lempang jerk kan...

cam nie.. ade lah sorang POLAN nie.. dulu memang baik.. selalu lah mesej.. telefon.. kalau ade ape-aper pon aku lah orang pertama yang dia cari.. la nie.. jgn kata msg tgk muka pon tak nak.. macam hawau jerk kan.. padahal bukan salah aku.. dia yang tiba-tiba MEROYAN..

bukan kerja aku... ofc ko yang wat salah ko tanya lah dioarang.. nape aku plak ko salahkan.. tak ker bikin aku PANAS.. owang macam nie pon ade kan.. tak tau nak menghargai ape yang kita dah buat..

bagi aku kalau ko tak nak bercakap ngan aku lansung pon tak pe.. ADE AKU KESAH... bukan ko bagi aku makan pon..

0 comments:

Post a Comment