Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, November 29, 2011

JaHiTaN labUci + MaNik


cantik tak... nie baju aku yang aku pakai hari nie.. heheheee.. aku jahit labuci dan manik nie dari hari sabtu n ahad lepas.. aku beli labuci nie kat mydin jerk.. murah ko.. satu bungkus RM1.50 jerk. kat kedai lily kat merlimau bapak mahal nyer.. satu bungkus sampai RM3.90.. padahal sama jerk bentuk nyer..

kain nie aku beli ngan ahmad.. aku tempah baju kat jiran kak zu.. aku berkenan ngan warna baju nie.. warna biru + purple.. lembut jerk mata memandang.. huhuhuhu

yang aku jahit kat belah tangan.. saja jerk wat satu line.. malas nak wat banyak2..yang nie lah warna sebenar baju aku.. yang atas nampak gelap sebab aku snap waktu petang.. tak buka lampu tu yg nampak gelap sikit. hehehee...

kalu upah orang jahit mahu berpuluh2 hinggit dia amik kan.. baik jahit sendiri.. puas hati.. ikut suka nak jahit macam mane pon.. betul tak?

0 comments:

Post a Comment