Welcome to my blog, hope you enjoy reading :)
RSS

Tuesday, November 29, 2011

pIsToL aLiF

sabtu ari tu bawa mak aku pi klinik mariam untuk cuci tempat operate.. mak aii.. punyer ler ramai kat klinik tu.. masuk2 dah penuh... mau tunggu lama nie.. agak2 bosan dok situ aku pon kuar lah g kedai sebelah...

hubby aku cari touch light.. area2 situ adalah barang2 mainan.. ape lagi anak aku dok jet abah dia nak mainan tu.. korang tau ape dia nak? ape lagi kalau bukan pistol.. padahal kat umah tu dah banyak dah dia nyer mainan...bila kata x payah.. buat muka merajuk...siap peluk kaki abah dia lagi.. kesian plak aku tengok...

so aku amik pistol yang nie... nie yang keberapa punya pistol pon aku tak tau.. banyak dah pistol tok wan dia belikan.. sume nyer jahanam.. pagi beli tengahari dah patah.. pandai tol anak aku menjahanamkan mainan dia.. tak tau sayang barang betul..murah jerk.. baru RM3.00

dah dapat mainan muka bukan men lebar lagi senyum...

0 comments:

Post a Comment